khabeeshgh

اندروید

khabeeshgh

اندروید

ویژگی جدید Instgaram به نام Stories و آموزش استوری در اینستاگرام

گرچه شبکه اجتماعی اسنپ‌ چت در ایران طرفداران زیادی ندارد، شاید بتوان گفت ویژگی جالب توجه Stories توانسته این شبکه اجتماعی را به یکی از اپلیکیشن‌ های روزمره کاربران جهانی تبدیل کند. در استوری کاربران می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای کوتاه خود را آپلود کنند و این تصاویر تا 24۴ ساعت بعد از ارسال برای لیست دوستان قابل نمایش هستند.

حالا اینستاگرام تصمیم گرفته یک شبه وارد رقابت با اسنپ چت شود. از این پس کاربران Instagram می‌توانند با دریافت نسخه جدید و دانلود اینستاگرام عکس‌ ها و ویدیوهای کوتاه خود را از اتفاقات روزمره‌شان در قسمت Stories آپلود کنند. در تعداد انتشار این تصاویر محدودیتی وجود ندارد و کاربر هر تعداد عکس و ویدیو را که در Stories قرار دهد به‌صورت اسلایدشو تا ۲۴ ساعت پس از انتشار به نمایش درمی‌آید.

لیست استوری‌های جدید از کاربرانی که دنبال می‌کنید در نوار بالای تایم لاین قابل مشاهده است. همچنین تصاویری که شما در استوری خود آپلود می‌کنید به‌صورت پیش‌فرض برای تمام دنبال کنندگان شما در اینستاگرام قابل دیدن است. اما می‌توانید هر عکس یا ویدیو را از دید کاربران مشخصی مخفی کنید. همچنین می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای استوری را با یک متن دلخواه یا اشکال گرافیکی تزیین کنید.

قابلیت پاسخ دادن به استوری‌ها با ارسال پیغام خصوصی فراهم شده است. هنگام مشاهده استوری دوستان خود زیر هر تصویر گزینه Send Message قرار گرفته که با تپ کردن روی آن می‌توانید واکنش خود را به آن تصویر در قالب یک پیغام خصوصی برای دوستتان ارسال کنید.

برای استفاده از قابلیت جدید استوری اینستاگرام باید نسخه جدید ان را دانلود کنید.

دانلود Instgaram
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.